Automatizēt mārketinga procesus
Mārketinga automatizācija, saukta arī par mārketinga automatizāciju, ir uz programmatūru balstīta metode mārketinga un pārdošanas procesu automatizēšanai. Šajā procesā lietotāju profili tiek bagātināti ar informāciju, pamatojoties uz viņu uzvedību, lai izveidotu automatizētu kampaņu procesus personalizētai saziņai. Viens no mārketinga automatizācijas mērķiem ir palielināt potenciālo, kvalificēto jauno klientu (tā saukto vadītāju) skaitu.
Kādas problēmas var atrisināt ar mārketinga automatizācijas palīdzību?
Cilvēku uzvedība, iepērkoties ir mainījusies. Mūsdienās internetam ir liela nozīme lielākajā daļā lēmumu par pirkumiem. Tūkstošiem potenciālo klientu, iespējams, internetā meklē jūsu produktus un risinājumus. Tieši šeit slēpjas problēma:
- Šos cilvēkus nav tik vienkārši nokļūt jūsu tīmekļa vietnē.
- Kad jūs atrodaties savā tīmekļa vietnē, nav viegli sazināties ar šiem cilvēkiem.
- Ka nav viegli izfiltrēt tos kontaktus, kuri ir gatavi pirkt, labos vadītājus.
- Un ka noteikt īsto laiku, kad potenciālais klients ir gatavs pirkt, nav viegli.
Mārketinga automatizācija ir šīs problēmas risinājums.
Mūsu mārketinga automatizācijas rīki palīdz optimizēt mārketinga procesu, automātiski veicot pareizās darbības, pamatojoties uz katra klienta interesēm, piemēram, saskaņojot produktus vai jaunumu tematikai, pamatojoties uz pirkšanas interesēm.
4 Mārketinga automatizācijas pamatfunkcijas
Mārketinga automatizācijas gadījumu izpēte
Tehnoloģiju uzņēmums uzlabo vadītāju vadību, izmantojot mārketinga automatizāciju
Tehnoloģiju uzņēmums izmantoja mārketinga automatizāciju, lai uzlabotu savu vadītāju vadību. Tas ietvēra potenciālo klientu piesaistīšanu, atlasi un audzināšanu, izmantojot automatizētus procesus. Tas ļāva uzņēmumam efektīvāk atlasīt potenciālos klientus un ātrāk pārvērst tos par klientiem.
Izmantojot mārketinga automatizāciju, uzņēmums varēja arī optimizēt savus vadītāju vadības procesus un ietaupīt resursus. Tika stiprināta arī klientu lojalitāte, jo potenciālie klienti tika pavadīti visā pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā, izmantojot mērķtiecīgu vadītāju audzināšanu.
Kopumā uzņēmums, izmantojot mārketinga automatizāciju, spēja palielināt pārdošanas kvalitāti par 35 % un saīsināt pārdošanas ciklus par 20 %.
Programmatūras uzņēmums palielina reklāmguvumu skaitu, izmantojot automatizētas e-pasta kampaņas
Programmatūras uzņēmums izmantoja mārketinga automatizāciju, lai automatizētu un personalizētu e-pasta mārketinga kampaņas. Tas ietvēra automatizētu e-pasta vēstuļu izveidi, kas bija pielāgoti saņēmēju individuālajai uzvedībai un interesēm. Izmantojot mērķtiecīgu vadītāju audzināšanu, potenciālie klienti pakāpeniski tika tuvināti pirkumam.
Izmantojot mērķtiecīgu pieeju, uzņēmumam izdevās ievērojami palielināt e-pasta vēstuļu atvēršanas un klikšķu skaitu. Palielinājās arī konversijas rādītājs, jo potenciālajiem klientiem tika sniegta atbilstoša informācija un piedāvājumi. Kopumā, izmantojot mārketinga automatizāciju, uzņēmumam izdevās palielināt reklāmguvumu skaitu par 25 %.
Finanšu pakalpojumu sniedzējs izmanto mārketinga automatizāciju, lai personalizētu vietnes saturu
Finanšu pakalpojumu sniedzējs izmantoja mārketinga automatizāciju, lai uzlabotu tīmekļa vietnes satura personalizāciju. Automatizēti procesi tika izmantoti, lai dinamiski ģenerētu vietnes saturu un pielāgotu to apmeklētājam. Tas ļāva uzrunāt lietotāju, izmantojot pielāgotu saturu, un uzlaboja lietotāja pieredzi.
Izmantojot mārketinga automatizāciju, finanšu pakalpojumu sniedzējs varēja arī palielināt apmeklētāju iesaisti tīmekļa vietnē. Tika palielināta arī līderu piesaiste, jo tīmekļa vietnes apmeklētāji bija mērķtiecīgāk orientēti, izmantojot personalizētu saturu.
Kopumā, izmantojot mārketinga automatizāciju, finanšu pakalpojumu sniedzējam izdevās palielināt konversiju rādītāju par 15 procentiem un par 25 procentiem palielināt tīmekļa vietnē pavadīto laiku.