Please enter a search term:

  • Dizaina aģentūra

    Kas veido labu dizainu? Diez vai uz šo jautājumu var atbildēt vispārīgi. Mums tik un tā svarīgāka ir cita atbilde. Proti, tā, kas atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām.

    Atklājiet tagad

Jūsu dizaina aģentūra savdabīgam noformējumam

Dizains mums ir daudz vairāk nekā tikai uzņēmuma vizuālā izskata veidošana. Mūsu dizaina pakalpojumu klāsts ietver veselu virkni ar dizainu saistītu pakalpojumu: sākot no zīmolvedības, ar kuru mēs piešķiram jūsu uzņēmuma korporatīvajai identitātei (CI un CD) seju, līdz ilustrācijām, lai radoši parādītos visos reklāmas nesējos, un beidzot ar saskarņu dizainu, lai nodrošinātu lietotājam draudzīgu un konsekventu lietotāja saskarņu dizainu. Visiem mūsu dizaina pakalpojumiem ir kopīgs: To pamatā ir labi pamatotas dizaina koncepcijas, tie nodrošina augstu atpazīstamības līmeni jūsu klientu vidū un ir saskaņoti ar jūsu uzņēmuma korporatīvo identitāti. Mēs ar prieku parādīsim jums, kādu iespaidu labi pārdomāts dizains var atstāt uz zīmola pozicionēšanu, iespieddarbiem, piemēram, brošūrām, vai pat prezentācijām tiešsaistes vidē. Kopā ar jums mēs izveidosim prezentācijas, kas koncentrējas uz jūsu stiprajām pusēm un atstāj nepārprotamu iespaidu uz jūsu klientiem.


Tīmekļa vietne ir kļuvusi par svarīgāko digitālās saziņas līdzekli.

Vai jūsu tīmekļa vietne joprojām atbilst pieaugošajām klientu dizaina prasībām? Vai jūs vienkārši piedāvājat saviem klientiem faktus tiešsaistē, vai arī radāt viņiem visaptverošu pieredzi? Kā radoša tīmekļa aģentūra mēs atbalstīsim jūs gan vizuālajā, gan funkcionālajā un strukturālajā jūsu tīmekļa vietnes dizainā. Ar estētisku un lietotājam draudzīgu tīmekļa dizainu, kā arī mūsdienīgu tīmekļa programmēšanu mēs padarīsim jūsu zīmolu par digitālu pieredzi.


Dizaina koncepcija


Saskaņot digitālos produktus ar lietotājiem un viņu ilgtermiņa saistībām pret produktu! Lietotāja pieredzes dizains attiecas uz digitālajiem produktiem, piemēram, tīmekļa vietnēm un lietotnēm. Galvenā uzmanība tiek pievērsta nevis vizuālajam dizainam, bet gan lietotāja pieredzei (UX), t. i., lietotāja pieredzei pirms, produkta lietošanas laikā un pēc tā lietošanas. Tāpēc UX dizainam ir būtiska nozīme, un tas nosaka, vai digitālie produkti tiek vai netiek izmantoti. Papildus aktīvai lietotāja pieredzei ir svarīgi arī emocionālie aspekti, jo klienti kādu laiku pirms produkta iegādes un lietošanas ar to sadarbojas. Šā iemesla dēļ mēs mprofi darām visu iespējamo, lai optimizētu lietotāja pieredzi visā klienta ceļojuma laikā: No sākotnējās informācijas iegūšanas par produktu līdz pat tā ilgstošai lietošanai un ar to saistītajam atbalstam. Dizainam un pieredzei ir jāatbilst gaidītajam! Lietotāju gaidas nepārtraukti pieaug tehnoloģiju attīstības un pieaugošās konkurences dēļ daudzās nozarēs. Pozitīva lietotāju pieredze ir svarīgāka nekā jebkad agrāk, lai spētu piedāvāt mūsdienīgus un ilgtspējīgus produktus un pakalpojumus. Mēs atbalstām jūs šajā procesā, intensīvi izpētot jūsu mērķa grupas un klientus, kā arī jūsu piedāvājumu. Šādā veidā mums izdodas padarīt lietojamību lietotājam draudzīgu visos pieskārienu punktos. Rezultāts ir apmierināti klienti, kuriem patīk mijiedarboties ar jums un kuri ilgstoši paliek uzticīgi jūsu uzņēmumam un jūsu produktiem.



Noskaidrojiet prasības un gaidas, izmantojot analīzi! Plaša analīze ir priekšnoteikums profesionālam UX dizainam ar optimālu informācijas arhitektūru. Mēs noskaidrojam jūsu mērķa grupas lietotāju uzvedību, izmantojot lietotāju izpēti. To darot, mēs izmantojam dažādas personas. Tās ir dažādu potenciālo lietotāju raksturojumu kopums, lai noskaidrotu gaidas un prasības. Pamatojoties uz šiem secinājumiem, mēs izstrādājam tīmekļa vietņu un lietojumprogrammu vizualizācijas, kuras pēc tam tiek intensīvi testētas. No tā gūtās atziņas savukārt ir pamats turpmākai optimizācijai lietotāju pieredzes jomā un galu galā koncepcijai, kas ir patiesi pārliecinoša - gan no lietotāja, gan uzņēmuma viedokļa. Pievienotā vērtība, kas atmaksājas: Visaptveroša dizaina procesa priekšrocības ir daudzveidīgas un ilgtermiņā jums atmaksājas. Iegūstiet labumu no optimālas mijiedarbības dizaina jūsu tīmekļa vietnei vai lietojumprogrammai, kas ir pierādīts vairākos lietojamības testos. Atbilstoši izstrādātas vizuālās platformas funkcionalitāte ļaus lietotājiem viegli iegūt precīzu informāciju vai atrast vajadzīgos produktus. Apmierinoša lietotāja pieredze rada pozitīvāku priekšstatu par uzņēmumu un tā piedāvājumu, kas savukārt pozitīvi ietekmē iepirkšanās paradumus. Tādējādi dizains, kas vērsts uz optimālas lietotāja pieredzes (UX) principiem, efektīvi un ilgtspējīgi nodrošina lielākus panākumus jūsu uzņēmumam.


Mūsu tīmekļa dizaina atsauces

Hawa studentu balva
Hawa.com
Castioni kabeļu kanāls
Hawa interneta veikals