Please enter a search term:

  • Finanšu nozare

    Mēs atbalstām bankas, FinTecs un finanšu pakalpojumu sniedzējus to IT arhitektūras jomā un zinām, cik svarīgi ir drošības un datu aizsardzības faktori digitālo procesu paplašināšanās gaitā. Sazinieties ar mums.

    Atklājiet tagad!

Digitalizācija finanšu nozarē

Finanšu sektors, jo īpaši apdrošināšanas sabiedrības un bankas, ir viens no galvenajiem Šveices ekonomikas pīlāriem, un tas veido vidēji 10 % no Šveices iekšzemes kopprodukta. Vācijā šis rādītājs ir aptuveni 3,8 %. Corona darbojās kā inovāciju virzītājspēks banku un finanšu nozarē. Jo īpaši diezgan stabilā banku nozarē ir ieviesusies digitālā stratēģija, jo banku klientu lietošanas paradumi kļūst arvien mobilāki; demogrāfisko faktoru dēļ Vācijā, Austrijā un Šveicē filiālēm tuvākajā nākotnē vairs nebūs nozīmīgas lomas. Attīstās jaunais nebanku un FinTech uzņēmumu bizness, kā arī tiešsaistes maksājumu pakalpojumu sniedzēji.

Lai ilgtspējīgi digitalizētu darbavietas, nozarei jāpievēršas šiem jautājumiem: Lielie dati, mākoņrisinājumi, mākslīgais intelekts, datu drošība un procesu automatizācija (RPA). papildus finanšu pasaulei šie uzdevumi jārisina arī administratīvajai nozarei, nekustamā īpašuma nozarei un preču nozarei.

Automatizētiem procesiem, kas ļauj ietaupīt laiku un izmaksas un nodrošina lielāku efektivitāti, šeit ir liela nozīme. Piemēram, tērzēšanas robotus vai roboadvisorus var izmantot saziņā ar klientiem un aktīvu pārvaldībā. Digitālos risinājumus, piemēram, mākslīgo intelektu, var izmantot arī riska pārvaldībā, lai jau agrīnā posmā identificētu un mazinātu riskus.


Digitalizācijas iespējamie pielietojumi finanšu nozarē

Digitalizācija pēdējos gados ir spēcīgi ietekmējusi un mainījusi arī finanšu nozari. Jo īpaši banku, apdrošināšanas un ieguldījumu pārvaldības jomā ir daudz digitālo tehnoloģiju izmantošanas iespēju.

turpmāk mēs vēlamies sniegt pārskatu par iespējamiem digitalizācijas pielietojumiem finanšu nozarē:

Secinājums

Kopumā digitalizācija arī finanšu nozarē piedāvā daudz iespēju optimizēt procesus, uzlabot attiecības ar klientiem un pavērt jaunas uzņēmējdarbības jomas. Tomēr, lai gūtu panākumus, ir svarīgi pieiet digitalizācijai stratēģiski un vienmēr paturēt prātā klientu vajadzības. To darot, ir svarīgi ņemt vērā datu aizsardzības un regulatīvās prasības un nodrošināt atbilstošu IT drošību.