Please enter a search term:

  • Mārketinga automatizācija

    Mūsu mārketinga automatizācijas produkti palīdz efektīvāk izmantot klientu datubāzi, padarīt pārdošanas procesus elastīgākus un dinamiskākus un piedāvāt klientiem pielāgotus piedāvājumus.

    Mūsu produkti

Mūsu produkti mārketinga automatizācijas jomā

Mūsu mārketinga automatizācijas produkti palīdz efektīvāk izmantot klientu datubāzi un piedāvāt klientiem pielāgotus piedāvājumus. datu suverenitāte un datu drošība mums mprofi vienmēr ir galvenā prioritāte. Tāpēc mēs izmantojam tikai tādus produktus, kas nodrošina jūsu datu drošību.

Mautic

Atvērtā koda mākoņa risinājums labākai klientu veiktspējai visos kanālos

Atklājiet Mautic
Marketo

Optimizē vadītāju vadību, starpkanālu mijiedarbību un vairāku pieskārienu atribūciju.

Atklājiet Marketo
Pardot - Salesforce

Intuitīvs rīks atsevišķu sākuma lapu un veidlapu izveidei, izmantojot vilkšanas un nomešanas funkciju.

Atklājiet Pardot
Microsoft (MS) Dynamics

Apvieno ERP un CRM vienā mākoņa vidē

Atklājiet MS Dynamics
Kampaņas uzraudzītājs

Campaign Monitor ir mārketinga automatizācijas platforma, kas īpaši izstrādāta B2B uzņēmumiem. Tā ļauj efektīvi pārvaldīt mārketinga kampaņas, veidot attiecības ar klientiem un sasniegt pārdošanas un mārketinga mērķus.

Atklājiet kampaņas monitoru
Inxmail

Izmantojiet tiešsaistes reklāmas produktus, lai reklamētu savus produktus vai pakalpojumus internetā. Digitālās reklāmas risinājumi ietver displeja reklāmu, reklāmu meklētājprogrammās, reklāmu sociālajos plašsaziņas līdzekļos, partnermārketingu un e-pasta mārketingu. Mērķis ir palielināt atpazīstamību, sasniedzamību un konversijas, lai galu galā palielinātu pārdošanas apjomu.

Atklājiet Inxmail

Digitalizācijas laikmetā mārketinga automatizācijas sistēmas ir tiešsaistes mārketinga rīks. Šie rīki nodrošina pārdošanas un mārketinga nepārtrauktu koordināciju un tādējādi ļauj izmantot digitālās strukturālās pārmaiņas uzņēmuma labā. Mārketinga automatizācija ir arī ideāls risinājums maziem un vidējiem uzņēmumiem (MVU) B2B un B2C segmentos ar produktiem, kuriem nepieciešams īpašs skaidrojums.

Mārketinga automatizācija automatizē visus šajās jomās atkārtojošos uzdevumus vai padara datus pieejamus turpmākajiem procesiem.

Mārketinga automatizācijas definīcija

Mārketinga automatizācija tiek plaši saprasta kā integrēta programmatūra ar tīmekļa izsekošanu, kas automatizē atkārtotus mārketinga uzdevumus, izmantojot inteliģentu e-pastu, SMS vai sociālos medijus.

Tomēr mārketinga automatizācijai ir liela nozīme ne tikai kā organizācijas saskarnei. Vienlaikus šīs programmatūras sistēmas ir jāsaprot kā automatizācijas automatizācijas inteliģentas analīzes rīki. Tās var izmantot, lai identificētu tīmekļa vietņu apmeklētājus, kā arī vadītāju ģenerēšanai, vadītāju novērtēšanai un daudziem citiem reāllaika procesiem. Papildus e-pasta adrešu vākšanai mārketinga automatizācijas sistēmas vienlaikus rūpējas arī par vadītāju izglītošanu, izmantojot inteliģento e-pasta mārketingu.

Mārketinga automatizācijas sistēmas atšķiras no e-pasta sistēmām ar to, ka dati netiek glabāti sarakstā. Dati tiek glabāti datubāzē. Šādā veidā ir iespējams uzreiz redzēt svarīgākos datu raksturlielumus. Lai vēl vairāk palielinātu pievienoto vērtību, šī datubāze ir savienota ar CRM, izmantojot saskarni. Šo mārketinga automatizācijas rīku galveno elementu nozīmīgums un gatavība atšķiras atkarībā no piegādātāja. Tāpēc ir nepieciešama rūpīga iepriekšēja izvēle.

Mārketinga automatizācija ir svarīga mūsdienu mārketinga sastāvdaļa, un daudzi B2B uzņēmumi to izmanto, lai optimizētu un automatizētu savas mārketinga stratēģijas. Tā ir tehnoloģija, kas ļauj uzņēmumiem automatizēt un personalizēt mārketinga darbības, lai efektīvāk sazinātos ar klientiem un potenciālajiem klientiem.

Mārketinga automatizācijas izmantošanas jomas

  • Vadības pārvaldība

Līderu vadībā ieinteresētās personas un potenciālie klienti tiek reģistrēti, kvalificēti un pārvaldīti, izmantojot automatizētus procesus. Tas ļauj mērķtiecīgāk uzrunāt potenciālos klientus un ātrāk tos konvertēt.

  • E-pasta mārketings

Izmantojot mārketinga automatizāciju, var izveidot personalizētus e-pastus, kas ir pielāgoti saņēmēja individuālajām vajadzībām un interesēm. Tas var palielināt e-pasta vēstuļu atvēršanas un klikšķu skaitu un panākt augstāku konversijas rādītāju.

  • Tīmekļa vietnes satura personalizēšana

Mārketinga automatizāciju var izmantot, lai dinamiski ģenerētu saturu, kas ir pielāgots vietnes apmeklētājam. Tas var palielināt mijiedarbību un uzlabot lietotāja pieredzi.

  • Lead Nurturing

Lead-nurturing nozīmē pavadīt potenciālos klientus visā pirkuma lēmuma pieņemšanas procesā un sniegt viņiem atbilstošu informāciju un piedāvājumus. Automatizētus procesus var izmantot, lai izveidotu individuālas un personalizētas kampaņas, kas ir pielāgotas potenciālā klienta vajadzībām un uzvedībai.

  • Sociālo plašsaziņas līdzekļu mārketings

Mērķis ir mērķtiecīgi izvietot un popularizēt saturu atsevišķos kanālos. Automatizētus procesus var izmantot, lai uzrunātu atsevišķas mērķa grupas un radītu precīzi pielāgotu saturu.

  • Lead scoring

Līderu atlasē potenciālie klienti tiek novērtēti un kvalificēti pēc noteiktiem kritērijiem. Automatizētus procesus var izmantot, lai noteiktu individuālus vērtēšanas kritērijus, kas ir pielāgoti uzņēmuma individuālajām vajadzībām.

Mūsu zināšanas mārketinga automatizācijas jomā

Uzziniet vairāk par mūsu pieredzi mārketinga procesu automatizēšanā un vadītāju piesaistes optimizēšanā.

Par kompetenci