Please enter a search term:

  • Ķīmijas un farmācijas rūpniecība

    Tā kā digitalizācija ir viena no visstraujāk augošajām nozarēm pasaulē, tā izplatās visās nozarēs, sākot no farmācijas loģistikas līdz pilnīgi jauniem produktu ražošanas veidiem, izmantojot 3D drukāšanu utt.

    Atklājiet tagad!

Ķīmijas un farmācijas rūpniecība

Ķīmijas un farmācijas rūpniecība ir trešā lielākā rūpniecības nozare Vācijā aiz automobiļu un mašīnbūves , vērtējot ne tikai pēc ražošanas un nodarbinātības apjoma, bet arī pēc izdevumiem pētniecībai un attīstībai. Šveicē abas nozares kopā ir svarīgākā Šveices eksporta ekonomikas nozare. Tikai ķīmijas rūpniecība vien 2021. gadā eksportēja produktus aptuveni 21,91 miljarda eiro vērtībā.

Nozarei ir izteikti raksturīgi mazie un vidējie uzņēmumi. Vācijā 92 % uzņēmumu ir mazāk nekā 500 darbinieku. Šeit vēl jo aktuālāki ir jautājumi par Rūpniecību 4.0. Automatizācija un procesu standartizācija ir centrālās tēmas farmācijas nozarē. Fizisko un virtuālo objektu savienošana tīklā, robotika un mākslīgais intelekts ir ķīmiskās rūpniecības centrālās tēmas. Šeit MVU ir ātri jāpielāgojas, lai nākotnē izdzīvotu tirgū.

mprofi zina, kādus slazdus un izaicinājumus rada šie apvērsumi, un izstrādā jums piemērotas stratēģijas. Sazinieties ar mums.


Digitalizācijas pielietojuma jomas ķīmijas un farmācijas rūpniecībā

Ķīmijas un farmācijas rūpniecība ir viena no svarīgākajām un inovatīvākajām nozarēm pasaulē. Tajā tiek izstrādāti, ražoti un izplatīti produkti, kuriem ir izšķiroša nozīme cilvēku veselībā un labklājībā. Ņemot vērā pieaugošo globalizāciju, pieaugošo konkurences spiedienu un mainīgās klientu vajadzības, digitalizācija šajā nozarē ir kļuvusi ļoti svarīga.

Turpmāk mēs vēlamies sniegt pārskatu par digitalizācijas iespējām un pielietojuma jomām ķīmijas un farmācijas rūpniecībā:

Secinājums

Kopumā digitalizācija ķīmijas un farmācijas rūpniecībā sniedz daudzas priekšrocības. Tā var palīdzēt optimizēt ražošanas procesus, uzlabot produktu kvalitāti, samazināt izmaksas un palielināt pacientu drošību. B2B uzņēmumiem šajā nozarē jāizmanto digitalizācijas iespējas, lai saglabātu konkurētspēju un nākotni.