Please enter a search term:

  • Digitālās pārveidošanas izmaksas:

    Cik jums izmaksā digitālā konvertēšana? Mēs esam to sadalījuši, izmantojot šo aprēķinu paraugu. Ko mēs jums apsolām: Mēs nepārsniegsim budžetu, par kuru ar mums vienojaties.

    Uzzini vairāk šeit!

Kādas ir izmaksas par tīmekļa vietnes izveidi, ko veic aģentūra?

Protams, vispārēja atbilde uz šo jautājumu nav iespējama. Tomēr, pamatojoties uz dažiem galvenajiem punktiem, izmaksas par tīmekļa vietnes projektu ar aģentūru var diezgan labi aplēst jau iepriekš.

Būtībā izmaksas ir atkarīgas no jūsu iecerētā tīmekļa vietnes veida. Parasti ar salīdzinoši zemām izmaksām jārēķinās tikai tad, ja jums nepieciešams tikai emuārs. Tipiska interneta klātbūtne uzņēmumiem ir vidējā izmaksu diapazonā. Tam seko e-komercijas zona un dalībnieku zona. Izmaksu skalas augšgalā ir tīmekļa lietotne. Šī gradācija galvenokārt ir saistīta ar attiecīgā projekta sarežģītību un ar to saistītajiem naudas, laika un zinātības izdevumiem. Jo vairāk no šiem resursiem ir pieejami uzņēmumā vai jo vairāk resursu uzņēmums pats dara pieejamus, jo lētāk ir realizēt tīmekļa vietni. Šajā gadījumā ir piemērojams iekšējās izpildes princips.

Jo, ja uzņēmumā ir atbilstoša zinātība un varat to arī piešķirt šādam projektam, tad, protams, nav nepieciešams jaunās tīmekļa vietnes programmēšanu uzticēt aģentūrai. Tomēr jums var būt nepieciešams atbalsts hostinga, stratēģiski pareizas tiešsaistes mārketinga vai trešo pušu sistēmu integrācijas jomā. Laba aģentūra jums piedāvās tieši tādu atbalstu, kāds jums nepieciešams, lai ar savu tīmekļa vietni gūtu maksimālus panākumus.

Tagad jums jau ir aptuvens pārskats par tīmekļa vietnes izveides izmaksām, ko veic aģentūra. Turpmāk varat izlasīt par atsevišķiem faktoriem, kas nosaka, cik daudz jums galu galā būs jāmaksā, ar kādām ekspluatācijas izmaksām jums vajadzētu rēķināties un citus svarīgus faktus par šo tēmu.


Pašu web dizainers, ārštata darbinieks vai interneta aģentūra?

Tikai nedaudzos uzņēmumos ir iekšējais tīmekļa dizainers. Parasti šādu speciālistu nav vērts nolīgt tīmekļa vietnes projektam.

Pirmā un izmaksu ziņā visizdevīgākā alternatīva iekšējam tīmekļa dizainerim ir nolīgt ārštata darbinieku. Tomēr bieži vien tīmekļa vietnes saskarnes izveidei ir nepieciešams ne tikai dizainers. Jums ir nepieciešams arī programmētājs, lai izveidotu svarīgas funkcijas, un tiešsaistes mārketinga speciālists, lai nodrošinātu, ka jūsu tīmekļa vietne patiešām veiksmīgi darbojas ilgtermiņā. Šajā kontekstā ir svarīgi, lai jums pašiem būtu pieredze projektu vadībā un/vai zināšanas par lietojamību, lietotāju pieredzi, SEO u. c. vai arī lai jūsu komandā būtu atbilstoši speciālisti. Daudzi ārštata darbinieki programmē stingri saskaņā ar klienta specifikācijām - taču stratēģiju veidojat jūs kā klients. Vienmēr šim nolūkam plānojiet nelielu četrciparu summu.

Ja jums ir svarīgas visaptverošas konsultācijas, tad labāka izvēle ir aģentūra. Tajā pie jūsu tīmekļa projekta kopā strādā tīmekļa dizaineri, programmētāji un tiešsaistes mārketinga speciālisti. Šeit jūsu prasības tiks precīzi fiksētas, jums tiks parādīts, kas ir iespējams un kas ir nepieciešams, un beigās profesionāļi saskaņos atsevišķus darba soļus tā, lai jūs visefektīvākajā veidā iegūtu maksimāli noderīgu rezultātu.

Un cik maksā profesionāla mājas lapa, ko jūs pasūtāt aģentūrai? Ieguldījumi var sasniegt piecu ciparu robežu, bet tīmekļa lietotnes gadījumā tie var sasniegt pat sešciparu skaitli. Lasiet tālāk, lai detalizēti uzzinātu, kādas ir izmaksas. Bet vispirms daži vārdi par to, kā izvēlēties pareizo pakalpojumu sniedzēju.


Izmaksas ietekmējošie faktori

Apskatīsim faktorus, kas ietekmē tīmekļa vietnes izveides izmaksas. Īpašos gadījumos var gadīties, ka tiek pievienotas arī citas izmaksas. Tomēr gandrīz vienmēr jāņem vērā šādi punkti.

  • Individuālās vajadzības

Pirmkārt, tas ir ļoti atkarīgs no tā, kas jums ir nepieciešams un cik dārga jūsu tīmekļa vietne faktiski būs. Šā raksta sākumā mēs jau esam snieguši aptuvenu orientējošu informāciju: Klasifikācija svārstās no bloga līdz tīmekļa lietotnei. Tomēr starp tām vēl ir liela rīcības brīvība vai dažas obligātās nepieciešamības specifiskiem tīmekļa vietnes mērķiem, kas var nozīmēt augstākas cenas.

Kā likums, jo sarežģītāka ir jābūt tīmekļa vietnei, jo dārgāka tā būs. Lai izmaksas būtu pēc iespējas mazākas un vienlaikus sasniegtu pēc iespējas lielākus panākumus, jums rūpīgi jāpārdomā, atbildot uz šādu jautājumu:

  1. Kādiem ieguvumiem jābūt tīmekļa vietnei manam uzņēmumam un lietotājiem?
  2. Kas patiešām ir nepieciešams, lai sasniegtu šos mērķus?
  3. Vai jums jau ir izstrādāts uzņēmuma dizains?

Korporatīvajam dizainam ir ļoti liela nozīme jūsu uzņēmuma atpazīstamībai. Atpazīstamībai jau ir jābūt nodrošinātai, lai jūsu klātbūtne internetā patiešām būtu saistīta ar jūsu uzņēmumu.

Turklāt attiecīgi vienots korporatīvais izskats veicina zīmola veidošanos un uzņēmuma pieņemšanu klientu vidū. Tas, savukārt, rada ievērojami lielāku iespēju iegādāties atkārtoti vai identificēties ar jūsu produktiem, vīzijām, vērtībām utt.

Ja korporatīvais dizains jāizveido arī tīmekļa vietnei, tas, protams, ir saistīts ar papildu izmaksām.

  • Kādi drošības pasākumi jāveic?

Atkarībā no tīmekļa vietnes veida ir svarīgi dažādi drošības standarti. Kopumā komerciālām tīmekļa vietnēm jābūt pietiekami šifrētām.

HTTPS šifrēšana ar atbilstošu SSL sertifikātu ir obligāta tikai šī iemesla dēļ. Tas ir tāpēc, ka pārlūkprogrammas brīdina apmeklētājus par tīmekļa vietnēm, kas nav pienācīgi aizsargātas. Tas, protams, metīs sliktu gaismu uz jūsu uzņēmumu.

Tiešsaistes veikala gadījumā prasības ir vēl stingrākas. Īpaša uzmanība jāpievērš drošām maksājumu metodēm un DSGVO atbilstošai datu aizsardzībai.

  • Programmatūras instalēšana

Pirms CMS vispirms ir jāuzstāda tīmekļa vietnē, lai tā būtu pieejama. Parasti tas lielākoties tiek darīts automātiski. Papildu izmaksu nav.

Tomēr sistēmas iestatīšana vai pielāgošana jūsu kā galalietotāja vajadzībām nenotiek bez jūsu iejaukšanās.

Laba aģentūra nodrošinās arī optimālu lietojamību backendā, kas pamatā nozīmē, ka īpaši svarīgām funkcijām jābūt ātri pieejamām. Aprēķiniet individuālo piepūli šeit.

  • Kur ir vieta mitināšanai?

Hostinga pakalpojumu sniedzēju ir desmitiem. Cenas ir ļoti atšķirīgas. Īpaši lēti tīmekļa vietni var izvietot, ja ir pieejami savi tīmekļa serveri. Tomēr retos gadījumos šie priekšnoteikumi ir doti.

Jūsu tīmekļa aģentūras serveri ir optimāla alternatīva. Šeit jūs parasti saņemat tieši tos pakalpojumus, kas jums patiešām ir nepieciešami, un nemaksājat par dažādām paketes funkcijām, kas jums faktiski ir bezjēdzīgas - kā tas bieži vien ir ārējo mitinātāju gadījumā.

  • Vai ir nepieciešams integrēt kontaktu un saziņas iespējas?

Par to, ka visiem pieejamajiem kontaktinformācijas datiem jābūt pieejamiem redzamā vietā tīmekļa vietnē, jau sen vairs nav šaubu. Mūsdienās (potenciālie) klienti arvien vairāk sagaida arī tiešas saziņas iespējas.

Ja tā ir jūsu mērķa grupa, jums būtu jāintegrē atbilstošas funkcijas, piemēram, tērzēšana tiešraidē, tērzēšanas robots, video tērzēšana u. c. Saziņas kanālu izvēle ir atkarīga no jūsu tipisko apmeklētāju vēlmēm. Vai arī no jūsu prasības izcelties no konkurentiem.

  • Kāda veida multivides saturs ir daļa no tīmekļa vietnes?

Viens no svarīgākajiem mūsdienu tīmekļa vietņu veiksmes faktoriem ir pievienotās vērtības satura piedāvāšana. No vienas puses, ir jārada izcils multimediju saturs ar mijiedarbības potenciālu.

No otras puses, ir nepieciešams arī izveidot optimālu vidi vai vietas šim saturam. Abi šie aspekti ir saistīti ar ievērojamām izmaksām.

  • Vai vienlaikus jāveic arī SEO?

(Potenciālie) klienti šodien parasti vispirms meklē risinājumus tīmeklī, kad viņiem rodas problēma vai vēlme. Bieži vien Google ir pirmais, uz kuru vēršas, tāpēc jaunai tīmekļa vietnei jau no paša sākuma jābūt ideāliem priekšnoteikumiem labai atrodamībai Google reitingā.

Lai gan SEO ir saistīts ar papildu izmaksām, tam ir arī liela ekonomiskā nozīme.

  • Vai ir nepieciešams pieslēgt trešo pušu sistēmas?

Savas tīmekļa vietnes savienošana ar citām sistēmām bieži vien ir pat absolūti lietderīga.

Piemēram, tīmekļa vietnē integrētā tērzēšanas (tērzēšanas) palīdzība var piedāvāt īpaši mērķtiecīgu atbalstu, ja ir integrēta klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma. Vai arī var pieslēgt mārketinga automatizāciju, lai bez lielas piepūles, bet ar maksimālu ieguvumu pārvērstu potenciālos klientus.


Kādas ir tīmekļa vietnes uzturēšanas izmaksas?

Papildus vienreizējām izmaksām, kas saistītas ar CMS iestatīšanu, tīmekļa dizaina izstrādi, trešo pušu lietojumprogrammu integrāciju u. c., tīmekļa vietne gandrīz vienmēr ir saistīta arī ar ekspluatācijas izmaksām.

  • Domēna izmaksas

Domēns būtībā ir jūsu tīmekļa vietnes adrese. Par domēniem parasti slēdz nomas līgumu.

  • Izmaksas par hostingu

Nomas izmaksas rodas arī par serveriem, uz kuriem tiek izvietota jūsu tīmekļa vietne. Tās ietver to darbināšanai nepieciešamo enerģiju un regulāru uzturēšanu.

  • Tiešsaistes mārketings

Pilnībā tīmekļa vietnes potenciālu var izmantot tikai ar tiešsaistes mārketinga palīdzību.

Šis ir tipisks piemērs: Ja vēlaties uzlabot savas tīmekļa vietnes reitingu, lai pārliecinātu vairāk klientu par savu tīmekļa vietni, jums jāveic mērķtiecīga optimizācija meklētājprogrammās (SEO). Varbūtība, ka jūsu tīmekļa vietne bez atbilstošas optimizācijas nogrims tīmekļvietnes plašumos, patiesībā ir ļoti liela. Kopumā tiešsaistes mārketings ir nepārtraukts process. Tāpēc vienmēr ir saistītas izmaksas.

  • Uzturēšana un atbalsts:

Jūsu tīmekļa vietne ir jāuztur tehniski atjaunināta. Tikai tad tā būs funkcionāla un droša ilgtermiņā. Lai samazinātu risku, izmantojiet profesionāla pakalpojumu sniedzēja atbalstu.

  • SSL sertifikāti

SSL sertifikāts bieži vien ir iekļauts hostinga komplektācijā. Tomēr maksas SSL sertifikāti vai TLS sertifikāti ir lietderīgi, jo īpaši attiecībā uz sensitīviem datiem un procesiem. Papildus tipiskajiem un bieži vien bezmaksas sertifikātiem, kas apstiprina domēnu, ir arī tādi, kas ļauj identificēt organizāciju.


Tīmekļa vietņu izstrādes izmaksas CMS, tiešsaistes veikaliem & Co.

Satura pārvaldības sistēmas (CMS) un tiešsaistes veikali ir pieejami bez maksas kā atvērtā koda sistēmas. Tāpēc jūs varētu domāt, ka satura pārvaldības sistēmu, tiešsaistes veikalu, tīmekļa lietojumprogrammu, lietotņu u. c. tīmekļa vietņu izstrādes izmaksas nemaksā daudz naudas, vai ne?

Satura pārvaldības sistēmas izveide ir saistīta ar dažādiem uzdevumiem. No jums ir atkarīgs, kurus uzdevumus uzņemsieties veikt paši un kurus uzticēsiet trešajām personām:

  • Vispirms jums ir jāuzstāda redakcionālā sistēma vai interneta veikals tīmekļa serverī. Un tieši šajā brīdī daudzi jau sasniedz savas tehniskās robežas. Daudzi hostinga pakalpojumu sniedzēji piedāvā šīs atvērtā koda lietojumprogrammas jau iepriekš instalētas savos serveros. Tikai ar dažiem klikšķiem satura pārvaldības sistēma vai tiešsaistes veikals var sākt darboties.
  • Pieteikuma dizains vēl nav gatavs. Tāpēc jums pašiem ir jāizveido sākuma lapu, pārskata lapu, kategoriju lapu, detalizētu lapu u. c. veidnes. Šim nolūkam parasti ir nepieciešamas tehniskās zināšanas un pieredze ar HTML, CSS, PHP, PHP, Java & Co.
  • Vai vēlaties pielāgot savu satura pārvaldības sistēmu vai tiešsaistes veikalu? Tad jums vajadzīgas vēl lielākas zināšanas par HTML, CSS, PHP, Java u. c. valodām.

Un tieši šeit ir tīmekļa aģentūru loma. Tās ir speciālisti šajā jomā un piedāvā tīmekļa lietojumprogrammu izveidi vai izstrādi kā pakalpojumu. Par to ir jāmaksā.

Kādas izmaksas rodas?

Protams, izmaksas ir atkarīgas no jūsu prasībām. Vai jūs interesē esošas sistēmas pielāgošana vai izveide no nulles? Vai vēlaties, lai tiktu īstenotas jūsu individuālās prasības attiecībā uz sistēmu? Visi šie faktori var būtiski ietekmēt tīmekļa vietnes izstrādes izmaksu veidu un apmēru.


Tīmekļa vietnes izstrāde kopā ar digitālo aģentūru

Svarīgākie procesa posmi

Visbeidzot, esam apkopojuši (vienkāršotā veidā), kā noris tipisks tīmekļa vietnes projekts. Zināšanas par šo procesu ir svarīgas, lai novērtētu projekta apjomu, kā arī nepieciešamo laiku un darbaspēku.


Mēs ar prieku palīdzēsim jums padarīt jūsu tiešsaistes klātbūtni konkurētspējīgu un orientētu uz nākotni:

  • Kāda ir jūsu tīmekļa vietnes pozīcija salīdzinājumā ar spēcīgākajiem konkurentiem? Mēs veiksim bezmaksas TYPO3 atjaunināšanas pārbaudi un strādāsim kopā ar jums, lai noteiktu uz panākumiem orientētu mērķi.
  • To darot, mēs konsultēsim jūs, izmantojot mūsu plašo zinātību par tēmām, kas saistītas ar lietotāja pieredzi un lietotāju vadību jūsu tīmekļa vietnē. Tādējādi mēs varam palīdzēt jums piedāvāt saviem klientiem optimālu pieredzi.
  • Mūsu pieredzējušie tīmekļa izstrādātāji labprāt īstenos jūsu individuālās vēlmes - vai tā būtu paplašinājumu, responsīvu vietņu, lietotņu vai saskarņu savienojumu izstrāde.
  • Nepieciešama jauna tīmekļa vietne? Nekādu problēmu. Kopā ar jums mēs atradīsim jums piemērotu satura pārvaldības sistēmu un sāksim darbu no nulles.
  • Mūsu atbalsta komanda vienmēr ir pieejama, lai sniegtu tehnisko un redakcionālo atbalstu un regulāras apmācības.