Please enter a search term:

  • Reklāma

    Izmantojiet tiešsaistes reklāmas produktus, lai reklamētu savus produktus vai pakalpojumus internetā. Digitālās reklāmas risinājumi ietver displeja reklāmu, reklāmu meklētājprogrammās, reklāmu sociālajos plašsaziņas līdzekļos, partnermārketingu un e-pasta mārketingu. Mērķis ir palielināt atpazīstamību, sasniedzamību un konversijas, lai galu galā palielinātu pārdošanas apjomu.

Digitālās reklāmas produkti

Mēs koncentrējamies uz augstas kvalitātes un efektīvu tiešsaistes reklāmas risinājumu nodrošināšanu. Mēs lepojamies, ka varam saviem klientiem piedāvāt mūsu izmantoto tiešsaistes reklāmas produktu pārskata lapu. Šie produkti ietver vadošās platformas Google Ads, Bing Ads, LinkedIn Ads un Facebook Ads. Mūsu misija ir palīdzēt jums optimizēt jūsu tiešsaistes reklāmas kampaņas un efektīvi pārdot jūsu zīmolu.

Mūsu eksperti ir ieguvuši padziļinātas zināšanas par šīm platformām un specializējas individuālu stratēģiju izstrādē, kas pielāgotas katra klienta konkrētajām vajadzībām un mērķiem. Neatkarīgi no tā, vai esat jaunuzņēmums, vidēja lieluma uzņēmums vai liels uzņēmums, mums ir prasmes un resursi, lai palīdzētu jums uzlabot savu klātbūtni tiešsaistē un sasniegt jūsu biznesa mērķus.

Google reklāmas

Izmantojot Google AdWords, varat precīzi sasniegt vēlamo mērķa grupu, izvietojot reklāmas, pamatojoties uz atslēgvārdiem un ģeogrāfisko atrašanās vietu.

Atklājiet Google AdWords tagad
Bing reklāmas

Tā kā Bing Ads ir ievērojama lietotāju bāze, tā piedāvā vērtīgu iespēju parādīt savu zīmolu plašākai auditorijai.

Atklājiet tagad
LinkedIn reklāmas

LinkedIn reklāmas ir mērķtiecīgas reklāmas, kas izvietotas LinkedIn platformā. Izmantojot īpašas mērķēšanas iespējas, tās ļauj uzņēmumiem uzrunāt skaidri noteiktu mērķgrupu un tādējādi palielināt savu sasniedzamību un atpazīstamību B2B nozarē.

Atklājiet tagad
Facebook reklāmas

Izmantojot Facebook reklāmas, B2B uzņēmumi var precīzi atlasīt mērķauditoriju un piedāvāt atbilstošu saturu, lai veicinātu interesi un iesaistīšanos.

Atklājiet tagad
Sistrix

Sistrix ir pazīstama platforma, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot to optimizāciju meklētājprogrammās (SEO), lai iegūtu augstāku vietu meklētājprogrammu rezultātos.

Atklājiet tagad
Youtube reklāmas

Izmantojot mērķtiecīgas YouTube reklāmas, B2B uzņēmumi precīzi sasniedz vēlamo mērķgrupu un samazina izšķērdēšanu, lai efektīvi izmantotu mārketinga budžetu.

Atklājiet tagad
Instagram reklāmas

Mēs izstrādājam individuālas Instagram mārketinga stratēģijas, kas pielāgotas jūsu B2B uzņēmuma īpašajām vajadzībām un mērķiem.

Atklājiet tagad
Dealfront

Dealfront ir divu godalgotu uzņēmumu apvienošanās rezultāts: Echobot, Vācijas pārdošanas izlūkošanas platformas, un Leadfeeder, Somijas tīmekļa apmeklētāju izlūkošanas pakalpojumu sniedzēja.

Atklājiet tagad

Mūsu pārskata lapā ir sniegts visaptverošs ieskats mūsu tiešsaistes reklāmas risinājumu klāstā. Sākot ar Google Ads, kas ir jaudīgs rīks, piemērots gan maziem, gan lieliem uzņēmumiem. Google Ads piedāvā dažādus reklāmu formātus un mērķēšanas iespējas, kas ļauj mērķtiecīgi uzrunāt tieši to auditoriju, kuru vēlaties sasniegt. Mūsu MProfi AG eksperti var palīdzēt jums izveidot efektīvas Google Ads kampaņas, kas palielinās apmeklētību, piesaistīs vairāk klientu un galu galā palielinās pārdošanas apjomus.

Bing Ads, lai gan bieži vien to aizmirst, ir vēl viena efektīva tiešsaistes reklāmas platforma. Pateicoties ievērojamai lietotāju bāzei, Bing Ads piedāvā vērtīgu iespēju parādīt savu zīmolu plašākai auditorijai. Mūsu eksperti labi pārzina Bing Ads nianses un var palīdzēt jums pilnībā izmantot šīs platformas potenciālu. Viņi izveido pielāgotas reklāmas kampaņas, kas ir pielāgotas Bing Ads īpašajām funkcijām, ļaujot jums efektīvi sasniegt savu mērķauditoriju un palielināt savu atpazīstamību.

LinkedIn Ads ir neaizstājams instruments B2B uzņēmumiem. Pateicoties profesionāļu tīklam un unikālām mērķēšanas iespējām, LinkedIn Ads ļauj uzņēmumiem ģenerēt augsti kvalificētus potenciālos klientus un tieši uzrunāt biznesa lēmumu pieņēmējus. Mūsu MProfi AG ekspertiem ir plaša pieredze darbā ar LinkedIn Ads, un viņi var palīdzēt jums optimizēt jūsu B2B reklāmas kampaņas, lai sasniegtu vislabākos rezultātus.

Facebook Ads ir viena no lielākajām un daudzpusīgākajām tiešsaistes reklāmas platformām. Pateicoties milzīgajai lietotāju bāzei un sarežģītajām mērķēšanas iespējām, Facebook Ads piedāvā lielisku iespēju parādīt savu zīmolu plašai auditorijai. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties radīt jaunus klientus, reklamēt savu interneta veikalu vai vienkārši palielināt sava zīmola atpazīstamību, mūsu eksperti var izveidot efektīvas Facebook Ads kampaņas, kas pielāgotas jūsu konkrētajiem mērķiem.

Uzņēmumā MProfi AG mēs saprotam, ka katrs uzņēmums ir unikāls un tam nepieciešama individuāla pieeja. Tāpēc mēs cieši sadarbojamies ar saviem klientiem, lai izprastu viņu konkrētās vajadzības un mērķus un izstrādātu pielāgotas tiešsaistes reklāmas stratēģijas. Mūsu mērķis ir palīdzēt jums uzlabot jūsu klātbūtni tiešsaistē, radīt kvalitatīvu datplūsmu un sasniegt jūsu biznesa mērķus.

Mēs sniedzam arī nepārtrauktu atbalstu un konsultācijas, lai nodrošinātu, ka jūsu kampaņas joprojām ir efektīvas un seko līdzi pastāvīgi mainīgajām tendencēm un norisēm digitālās reklāmas jomā. Neatkarīgi no tā, vai esat iesācējs tiešsaistes reklāmas jomā vai vēlaties uzlabot jau esošās kampaņas, MProfi AG ir jūsu uzticams partneris.

Mūsu pārskata lapa ir ne tikai mūsu produktu un pakalpojumu prezentācija, bet arī resurss, kas palīdzēs jums labāk izprast tiešsaistes reklāmas pasauli un pieņemt jūsu uzņēmumam piemērotākos lēmumus. Tā ir apliecinājums mūsu apņēmībai sniegt vislabāko iespējamo servisu saviem klientiem un atbalstīt viņus viņu digitālajā ceļojumā.

Pasaulē, kurā digitālā klātbūtne ir ļoti svarīga, MProfi AG nodrošina rīkus, zināšanas un atbalstu, kas jums ir nepieciešams, lai gūtu panākumus. Sazinieties ar mums jau šodien un sāciet savu digitālo ceļojumu ar MProfi AG.

Tiešsaistes reklāmas rīku izmantošanas jomas

  • Mārketings meklētājprogrammās (SEM)

Mārketings meklētājprogrammās ietver SEO (Search Engine Optimisation) un SEA (Search Engine Advertising). Tiešsaistes reklāmas platformas, piemēram, Google Ads, var izmantot maksas reklāmu izvietošanai meklētājprogrammu rezultātos. Šādi uzņēmumi var atlasīt konkrētus atslēgvārdus, lai to reklāmas kļūtu redzamas lietotājiem, kas meklē šos terminus.

  • sociālo mediju reklāma

Sociālo plašsaziņas līdzekļu platformas, piemēram, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn un citas, piedāvā daudzveidīgas tiešsaistes reklāmas iespējas. Uzņēmumi var veidot mērķtiecīgas reklāmas kampaņas, lai sasniegtu lietotājus, pamatojoties uz viņu interesēm, uzvedību, atrašanās vietu utt.

  • Satura mārketings

Satura mārketinga stratēģijās var izmantot arī tiešsaistes reklāmas rīkus. Tādas platformas kā Outbrain vai Taboola ļauj uzņēmumiem reklamēt savu saturu (piemēram, blogpostus, baltās grāmatas, e-grāmatas, videoklipus) citās atbilstošās vietnēs, lai panāktu lielāku sasniedzamību un redzamību.

  • E-pasta mārketings

Tiešsaistes reklāmu var veikt arī, izmantojot e-pasta mārketinga rīkus. Uzņēmumi var izveidot personalizētas e-pasta kampaņas un nosūtīt tās saviem abonentiem vai mērķa grupām, lai reklamētu produktus, dalītos ar jaunumiem vai paziņotu par īpašiem piedāvājumiem.