Please enter a search term:

  • Digitalizācija Nekustamie īpašumi

    Nekustamā īpašuma nozare, ko tradicionāli raksturo personīgi kontakti, mainās. Virtuālās apskates, tiešsaistes portāli, datu analīzes rīki un efektīva klientu pārvaldība - digitālā palete ir plaša. Runājiet ar mums.

    Atklājiet tagad!

Digitalizācija nekustamā īpašuma mārketingā, nekustamā īpašuma pārvaldībā un nekustamā īpašuma administrēšanā

DACH reģions starptautiskajiem investoriem ir vispievilcīgākais nekustamā īpašuma tirgus Eiropā. Pat starptautiskās krīzes līdz šim nav spējušas mazināt mājokļu, zemes, īres dzīvokļu un rūpniecisko ēku tirgus aktivitāti. Kopš pandēmijas šajā nozarē, kurai tradicionāli ir raksturīgs personisks kontakts, kaut kas ir noticis; piemēram, virtuālā apskate ir kļuvusi par standarta vai dabisku papildu pakalpojumu.

Tomēr, līdzīgi kā valsts sektorā , arī šajā nozarē joprojām salīdzinoši nelabprāt tiek veikti ieguldījumi digitālajā pārveidē. Taču arī šajā jomā tirgū izdzīvot spēs tikai tie, kas investēs tagad.

Nekustamā īpašuma mārketingu revolucionāri maina digitalizācija. Ja agrāk dominēja reklāma laikrakstos un žurnālos, tad tagad nekustamais īpašums arvien biežāk tiek prezentēts tiešsaistē. Tādas platformas kā Immobilienscout24, Immowelt vai Immonet ir iekarojušas tirgu un piedāvā ātru, uz mērķa grupām orientētu nekustamā īpašuma mārketingu. B2B uzņēmumi šeit var darboties kā pakalpojumu sniedzēji un sniegt savu pieredzi nekustamā īpašuma tiešsaistes mārketinga jomā.


Risinājumi un pielietojuma piemēri

nekustamā īpašuma nozares digitalizācijai

Digitalizācija maina arī nekustamā īpašuma nozari un paver uzņēmumiem daudzas iespējas.

Turpinājumā sniegsim pārskatu par svarīgākajiem digitalizācijas aspektiem nekustamā īpašuma nozarē un parādīsim, kā B2B uzņēmumi var gūt labumu no šīs attīstības:

Secinājums

Kopumā digitalizācija piedāvā nekustamā īpašuma nozarei daudzas iespējas optimizēt uzņēmējdarbības procesus, samazināt izmaksas un uzlabot klientu apkalpošanu. Īpaši laikā, kad nekustamā īpašuma nozari arvien vairāk raksturo konkurence un pārmaiņas, digitalizācija var palīdzēt uzņēmumiem iegūt konkurences priekšrocības un padarīt tos piemērotus nākotnei.